Skip to main content

Model de formació

sss

El model de formació de la UVic-UCC orienta la pràctica docent i el procés d'aprenentatge dels estudiants en els diferents nivells de l'educació superior (graus, màsters, doctorats i formació contínua) i en les diverses modalitats (presencial, semipresencial i online).

La missió i els valors de la UVic-UCC, definits en el seu Pla estratègic, inspiren el model de formació de la institució, que es basa en cinc principis generals:

  • L'estudiant com a centre i actor del seu aprenentatge
  • Professorat excel·lent en docència, rigorós i compromès
  • Relacions personals de caràcter educatiu
  • Valoració del coneixement, l'esforç, el treball personal i en equip
  • Tota la institució al servei de l'aprenentatge dels estudiants

En síntesi, el model de formació de la UVic-UCC garanteix el creixement personal i la plena professionalització dels seus titulats amb aprenentatges personalitzats a través d'un acompanyament al llarg de tot l'itinerari formatiu que articula un veritable treball d'equip, tant dels docents com del conjunt de la comunitat universitària.

Objectius generals

  • Promoure el pensament crític
  • Consolidar les habilitats bàsiques per al treball en equip
  • Assolir competència comunicativa plurilingüe
  • Assolir competències informàtiques i informacionals

Metodologia

  • Ensenyament personalitzat. L'estudiant és el motor i el responsable últim del seu aprenentatge
  • Actualització del coneixement i qualitat docent relacionats amb la recerca
  • Acompanyament i guiatge de l'equip docent i del personal de serveis
  • Internacionalització i plurilingüisme
  • Aprenentage per l'anàlisi de casos reals o simulats
  • Aprenentatge orientat a projectes que integrin el coneixement i les habilitats adquirides
  • Aprenentatge vinculat a la realitat per les pràctiques externes
  • Posada en pràctica dels coneixements amb la resolució d'exercicis i problemes
  • Integració de coneixements en treballs de síntesi i d'investigació (treball de fi de grau, treball de fi de màster, tesi doctoral, projectes d'innovació, articles de recerca)

Avaluació

  • De caràcter formatiu i continuat
  • Orientada a la millora dels processos d'aprenentatge
  • Orientada a la millora de la pràctica docent del professorat
  • Que sigui una veritable avaluació per a l'aprenentatge
  • Els criteris i les tècniques d'avaluació són públics i coneguts a priori

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte