Compatibilització laboral

Plantejament multimodal de la docència

La Universitat té en els seus objectius estratègics la flexibilització de les diferents modalitats en les quals s’imparteixen els estudis amb la finalitat de poder atendre les necessitats cada vegada més diverses dels estudiants. Aquests accedeixen a la Universitat amb finalitats, condicions personals o geogràfiques molt diferenciades que obliguen a oferir propostes formatives més obertes. En aquest sentit, les titulacions avancen en un plantejament multimodal de la docència en el qual es fan compatibles diferents modalitats d’impartició en un mateix ensenyament, sense renunciar ni a la qualitat ni als fonaments bàsics del model formatiu de la UVic-UCC.

Aquesta aposta per flexibilitzar modalitats d’impartició ha demanat a la institució un esforç important en termes pedagògics, metodològics de la formació, en els elements organitzatius i estructurals per fer-ho possible i, finalment en l’anàlisi a l'entorn al paper de la tecnologia en tots aquests canvis.

Projecte Diversity

En línia amb aquest objectiu, la Universitat ha iniciat el projecte de Diversity que pretén consolidar la transformació digital de la institució no només en l’àmbit de la docència, sinó de la gestió, l'administració, la recerca i tots els àmbits que conformen la Universitat i la vida universitària.

Si tens algun dubte, tenim la resposta