Beques a l'excel·lència

Beques a l'excel·lència universitària

• L'Ajuntament de Ripoll dota anualment dues Beques a l'excel·lència universitària Comtal Vila de Ripoll, valorades en 2.500 euros cadascuna, per a estudiants residents al municipi que tinguin un bon expedient acadèmic i que necessitin una ajuda econòmica per continuar els estudis a la UVic.
  • L'Ajuntament de Vic dota la Beca social a l'excel·lència universitària Ciutat de Vic, valorada en 2.500 euros per a estudiants residents al municipi que tinguin un bon expedient acadèmic i que necessitin una ajuda econòmica per continuar els estudis a la UVic-UCC.

Ajudes del territori als millors treballs de fi de  grau

• Premi Sebastià Àlvarez al millor treball de final de grau de l'àmbit d'educació (1.000€) que dota anualment la família de Sebastià Àlvarez de Roda de Ter.
  • Premi Vicenç Fisas i Comella al millor treball de final de grau de qualsevol àmbit d'estudis de la UVic-UCC (2.000€) que dota anualment la Fundació La Farga.
  • Premi Eusebi Molera del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa de 1.000€ al millor treball de final de grau d'enginyeries de la UVic-UCC.
  • Premi Francesca Bartrina al millor treball de final de grau en estudis de gènere (1.000€) que dota l'Institut Català de les Dones.

Beques a la mobilitat internacional

• Beques BBVA - Fundació Antiga Caixa de Manlleu a la Mobilitat i la Cooperació per a estudiants de la UVic-UCC. Curs 2018-2019: 19.500€ en beques i 500€ a la millor memòria audiovisual de la mobilitat del curs anterior.
  • Beca Horitzó Àsia dotada per l'Ajuntament de Vic amb 2.550 euros per a l'ampliació d'estudis en països asiàtics per a estudiants de màster, de doctorat i personal docent i investigador de la UVic.
  • Beques Mútua d'Enginyers a la mobilitat internacional. Amb la finalitat de promoure la mobilitat internacional entre els estudiants de l’àmbit d’enginyeria, la Mútua d’Enginyers concedeix dues beques especials de 1.000€ cadascuna, per a dos estudiants de la UVic-UCC que vulguin complementar la seva formació de grau amb una estada a l’exterior, sigui de pràctiques o bé d’estudi.
  • Beca Segimon Serrallonga d'Ampliació d'Estudis a l'Estranger per a les Universitats de la Xarxa Vives (8.000€) que dota anualment l'Ajuntament de Torelló.

Beques als esportistes

• Ajuts UVic-UCC als esportistes del Club Bàsquet Vic. Convocatòria de dos ajuts 2000 euros cadascun als esportistes del Club per realitzar estudis oficials a la UVic per al curs acadèmic 2018-2019.
  • Ajuts UVic-UCC als esportistes del Club Patí Vic. Convocatòria d'un ajut del 40% de descompte sobre l'import de  la matrícula per als esportistes del Club per realitzar estudis oficials a la UVic per al curs acadèmic 2018-2019.
  • Ajuts UVic-UCC als esportistes del Club Balonmano Granollers. Convocatòria de dos ajuts del 40% de la matrícula als esportistes del Club per realitzar estudis oficials a la UVic per al curs acadèmic 2018-2019.
  • Ajuts UVic-UCC als esportistes del Club Natació Granollers. Convocatòria de dos ajuts del 40% de descompte sobre l'import de  la matrícula als esportistes del Club per realitzar estudis oficials a la UVic per al curs acadèmic 2018-2019.

Premis als millors expedients UManresa

La Fundació Universitària del Bages premia, cada any, durant l’acte de graduació, els millors expedients de cada titulació. En la mateixa cerimònia, es reconeix el millor expedient de la promoció amb un premi en metàl·lic dotat pel Montepío de Conductors.

Si tens algun dubte, tenim la resposta