Recerca en Salut i Serveis Socials

Càtedra de Cures Pal·liatives

L’objectiu fonamental és generar, difondre i transferir coneixement sobre l'atenció integral pal·liativa i transferir a la pràctica assistencial el coneixement i a les organitzacions l'atenció integral pal·liativa de persones amb malalties cròniques avançades. Té com a objectiu addicional col·laborar amb les institucions sanitàries i sociosanitàries de l'entorn per a promoure projectes i iniciatives de recerca i polítiques d'actuació per millorar l'atenció pal·liativa de persones amb malalties avançades.

Càtedra TIC i Salut

Col·labora amb les institucions sanitàries i sociosanitàries de l'entorn català i internacional per promoure projectes i iniciatives de recerca i polítiques d'actuació per millorar la qualitat assistencial, fer més eficient el sistema sanitari i social i establir un nou model de relació entre el ciutadà i el seu sistema de salut i social mitjançant la utilització de les TIC.

Afavoreix la col·laboració entre les entitats proveïdores de salut i serveis socials, universitats i centres de recerca, les empreses vinculades a l’àmbit de la salut i la tecnologia, amb els investigadors de la UVic-UCC i la Fundació TicSalut.

Càtedra de la Sida i Malalties Relacionades

Neix amb la missió de generar i difondre coneixement científic i tecnològic en l’àmbit de la infecció pel VIH i malalties relacionades, i amb el compromís de procurar la seva transferència a la societat i al teixit productiu.

Tot i considerant com a eix central la infecció pel VIH i la Sida, l’àrea de treball de la Càtedra abasta altres malalties relacionades com ara l’envelliment, l’hepatitis, la fatiga crònica i el càncer, entre altres.

Càtedra de Serveis Socials

Ofereix un espai de recerca i estudi en l'àmbit dels serveis socials de caràcter universitari per cobrir el buit acadèmic que hi ha en aquest entorn, i ajudar a intercanviar coneixement entre organismes, professionals i la societat.

Vol ser un referent pel que fa a les competències, els programes de recerca i la difusió del coneixement.

Càtedra de Bioètica

Impulsa els coneixements sobre l’àmbit de la bioètica a través de la docència i la recerca. Promou un espai de reflexió ètica i interdisciplinar per tal d’introduir-lo a totes les línies de treball i investigació com les ciències de la salut, els serveis socials, les biotecnologies, les ciències mediambientals i la biomedicina, entre altres.

Càtedra en Agroecologia i Sistemes Alimentaris

La missió de la Càtedra és generar, difondre i transferir coneixement sobre els sistemes alimentaris alternatius que permetin la transformació social i un medi rural viu, mitjançant el foment de l’agroecologia, la cogeneració de coneixements, l'economia solidària i les innovacions socials.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta