L'equip de Relacions Internacionals

Àrea de Relacions Internacionals - UVic

L’Àrea de Relacions Internacionals:

• Coordina i reforça els vincles internacionals de les nostres facultats i centres d’ensenyament.
  • Treballa conjuntament amb els coordinadors acadèmics de Relacions Internacionals de cadascun dels nostres centres per tal de dinamitzar i desenvolupar les relacions amb institucions educatives internacionals.
  • Informa i assessora sobre les activitats internacionals, comunica les oportunitats als estudiants i fomenta la participació dels estudiants i els treballadors de la UVic-UCC en programes internacionals.
  • Promou iniciatives adreçades als estudiants, al personal docent i al personal d’administració i serveis que comportin col·laboracions de recerca fructíferes de cara al futur. Existeixen diversos convenis de col·laboració amb universitats d’arreu del món que promouen activitats acadèmiques conjuntes.
  • Acull els professors i estudiants internacionals que visiten la UVic-UCC i esdevé un espai per al diàleg i l’intercanvi d’informació intercultural.

Objectius de l’Àrea

• Promoure l’educació internacional i les activitats col•laboratives en àrees temàtiques específiques.
  • Promoure el desenvolupament de programes d’intercanvi d’estudiants.
  • Donar suport a la mobilitat d’estudiants, personal docent i personal d’administració i serveis.
  • Donar suport i fomentar la xarxa internacional actual de la UVic-UCC i estimular noves iniciatives.

FULL DE DADES UVIC-UCC 2024-25

Oficina de Relacions Internacionals - UVic

icon-location-dark
F005, edifici F de Miramarges. C/ Sagrada Família, 7 - 08500 Vic.
icon-time-dark
Horari d'atenció:
  • de dilluns a dijous de 9.00h a 13.00h i de 15h a 17:30h
  • divendres de 9:00 a 14:00
Horari juliol i agost:
  • de dilluns a divendres de 9.00h a 14h (vacances d'estiu: de l'1 al 22 d'agost)

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta