Vés al contingut

Presentació del projecte "Fes-Sí" de sensibilització envers la població i la cultura del Marroc

Fes-Sí és un programa de sensibilització adreçat a estudiants de l’àmbit d’afers socials que vol donar a conèixer els diferents projectes d’intervenció que es porten a terme amb els col·lectius en situació de risc social al Marroc.

L’acte anirà a càrrec de Youness Sakane, integrador social i president de l’Association Avenir pour l’Integration Social, le Développement et la Solidarité, fundada a Fes. L’acompanyaran alguns dels estudiants que han participat al projecte, per aportar la seva experiència. Més informació.

• 03.11.16
  • 17:00 - 19:00
  • DIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials, Vic Barcelona

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta