Skip to main content

Fotografia publicitària de producte

En aquest taller analitzarem algunes de les fotografies del mercat publicitari, ensenyant l’artifici de la seva realització. Treballaran en el procés de preparació d’una sessió fotogràfica, captura i idealització de la imatge, amb la finalitat d’aconseguir un producte que satisfaci les expectatives publicitàries del mercat.

Què s'hi aprèn? Prendre consciència sobre la importància de la fotografia dins l’imaginari publicitari, aprenent a analitzar i valorar les imatges publicitàries des d'un punt de vista més crític.
Assignatures vinculades Taller de Fotografia.
A qui va dirigit Alumnes de batxillerat i de CFGS.
Places 15
Durada 1h
Lloc Estudi de Fotografia. Edifici B. Campus Miramarges.
Horari A concretar amb el centre
Coordinació Estudis de Publicitat i Relacions Públiques
Responsable Gerard Franquesa.

 

 

<< Tornar als tallers

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte