Vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement

Dra. Eva Espasa Borràs

La vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement ha estat nomenada pel Patronat de la Fundació Universitària Balmes, a proposta del rector. S'encarrega de dirigir, gestionar i coordinar les activitats de generació i transferència de coneixement a la Universitat, així com la política científica.

La vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement és responsable de les activitats de les següents àrees:

• Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI), l’àrea responsable de la gestió de la recerca, la transferència i la divulgació científica;
  • Escola de Doctorat i Oficina de Doctorat, integrada físicament dins de l’estructura de l’OTRI;
  • Àrea de Biblioteca.

Funcions i competències

• Representar la universitat, per delegació del rector, en tots els fòrums vinculats amb la recerca i la transferència de coneixement als quals aquella sigui present.
  • Potenciar la recerca en els àmbits de coneixement de la UVic-UCC, amb la vocació de posicionar-la en el context local i global.
  • Donar suport al desenvolupament de la recerca a la UVic-UCC d’acord amb la política pressupostària.
  • Impulsar l'activitat investigadora del PDI promovent la participació del PDI en projectes de recerca amb finançament competitiu.
  • Impulsar la transferència de coneixement, i promoure la innovació i l’emprenedoria.
  • Impulsar i fer el seguiment dels programes de doctorat.
  • Cercar recursos humans i econòmics per al correcte desenvolupament de la recerca i la transferència de coneixement.
  • Potenciar la visibilitat de la institució promovent i coordinant activitats de divulgació científica vinculades amb l’expertesa de la institució.
  • Avaluar l'activitat de recerca i transferència de coneixement.
  • Exercir altres tasques específiques que assigni el rector de la UVic-UCC.

Adjunta al Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement

• Mireia Canals Botines

Oficina Tècnica de recerca i Transferència de Coneixement

L'Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI) centra la seva activitat en la gestió de les activitats de la recerca i de la transferència de coneixement a la societat i a l'empresa.

Les seves funcions principals són:

• Gestionar els ajuts de recerca de la UVic-UCC, autonòmics, estatals i europeus. Difondre les convocatòries, donar assessorament i ajudar en la tramitació de la sol·licitud, i col·laborar en la justificació econòmica dels ajuts concedits.
  • Donar suport tècnic en les activitats de recerca i transferència de coneixement dels grups de recerca de la UVic-UCC.
  • Donar suport tècnic a les polítiques de recerca de la UVic-UCC.
  • Gestionar els ajuts i activitats de transferència de coneixement amb l'objectiu de posar el coneixement, producte de l'activitat de recerca, a l'abast de les empreses i d'altres institucions públiques i privades.
  • Promoure la transferència de coneixement a la societat i a l'empresa.
  • Promoure la divulgació científica a la societat i l'entorn.
  • Donar suport tècnic al seguiment dels programes de doctorat.

Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement
C. Doctor Junyent, 1 - 08500 Vic
Tel. + 34 938 815 501
vr.recerca@uvic.cat