9.00h. Benvinguda
1era Ponència
Ø 10.00h. La rellevància de la comunicació. Ponent: David Coral, president i CEO de BBDO&Proximity Iberia, chairman de BBDO University i membre de BBDO Worldwide. (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions).
Ø Pausa: 30 minuts
2ona Ponència
Ø 12.00h. Quins canvis hem de fer a les nostres empreses si volem arribar als consumidors actuals? Com hem d'adaptar-nos al mercat?. Ponent: Daniel Batlle professor de la UVic-UCC i CEO de Svenson Corporation. (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions).
3ra Ponència
Ø 15.30h. Com dinamitzar l'economia de la seva empresa?. Ponent: Lluís Bassat, fundador del Grup Bassat, Ogilvy Espanya. (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions).
Ø Pausa: 30 minuts
4rt Ponència
- 17.30h. El “Customer Journey Map/ Customer Centric” o el viatge del client. Desenvolupant pas a pas de la totalitat dels cicles d'interacció amb els nostres clients. Ponent: Xavier Gil Director de Marketing y Grandes Superficies de Cromology. (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions).
Inscripcions
Inscripció general: 60 euros.
Inscripció per estudiants (no UVic-UCC): 30 euros.
Inscripció per personal i estudiants UVic-UCC i altres centres federats: sense càrrec.
Per a procedir, digitalment, a fer la matrícula, visita la web del Centre Internacional de Formació Contínua, aquí.
Tota la informació de les Jornades es pot trobar en el següent enllaç.