Acte acadèmic d'inauguració de curs de la UVic-UCC

El proper dilluns 23 d'octubre, la UVic-UCC celebrarà l'acte acadèmic d'inauguració del curs 2017-2018. Serà a les 12.30h, a la Sala d'Actes de l'edifici principal de la Fundació Universitària del Bages, i el presidirà el rector, Jordi Montaña, acompanyat de l'alcalde de Manresa i president del Patronat de la Fundació Universitària del Bages, Valentí Junyent; l'alcaldessa de Vic i presidenta de la Fundació Universitària Balmes, Anna Erra, i el secretari d'Universitats i Recerca de la Generalitat, Arcadi Navarro.

Durant la cerimònia es farà el lliurament de la medalla institucional de la UVic-UCC a l'exalcalde de Manresa Juli Sanclimens, com a reconeixement per la seva implicació en la consolidació i el creixement de la Fundació Universitària del Bages durant el seu mandat com a president del patronat de la institució.

En el transcurs de l'acte es projectarà la videomemòria del curs anterior i el doctor en economia i professor dels estudis d'ADE de la Facultat de Ciències Socials de Manresa, Jordi Franch, impartirà la lliçó inaugural titulada "Una anàlisi estratègica de l'economia de Catalunya".

El pacte federatiu amb Manresa contempla que l’acte d’inauguració oficial del curs se celebri un any a cada campus. La UVic celebrarà en els propers dies una inauguració de curs.

• 23.10.17
  • 12.30h
  • Sala d'Actes UManrea. Edifici FUB1 (Av. Universitària, 4-6, Manresa)
Afegeix al calendari