Cartellisme i llibres a l'entorn de l'Escola de Mestres

Espai Josep Vernis del 3 al 31 de maig de 2018
Biblioteca Ricard Torrents del 3 de maig al 30 de juny de 2018
Inauguració el dijous 3 de maig a les 19 h a l’Espai Josep Vernis
Lloc i hora: De dilluns a divendres de 8 a 20 h

Organització: Oficina de Gestió Cultural i la Biblioteca Ricard Torrents
Hi col·labora: Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes

Ara fa 40 anys, el curs 1977-1978, es va crear l’Escola de Mestres de Vic, que és l’origen de l’actual UVic-UCC i que va destacar, des del principi, per la innovació pedagògica i la catalanitat. Des dels primers anys va tenir una estreta vinculació amb l’edició de llibres i el disseny gràfic. El 1979 es va crear Eumo Editorial i el 1984, es va crear la marca Eumo Gràfic. EUMO és l’acrònim d’Escola Universitària de Mestres d’Osona. Sota aquestes dues marques l’Escola va començar a editar llibres i cartells, una mostra dels quals es recullen en aquesta exposició.

A la Biblioteca Ricard Torrents de Miramarges, hi ha una mostra de primers llibres d’Eumo Editorial. L’altre espai expositiu, l’Espai Vernis, conté una mostra de cartells relacionats amb l’Escola de Mestres i la seva hereva, la Facultat d’Educació.

Afegeix al calendari
Add to calendar 2024-04-21 18:02:03 2024-04-21 18:02:03 Title Description Location UVic tic@uvic.cat Europe/Madrid public

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta