Cicle de conferències "Sobre La Veritat" a l'Ateneu de Vic

Ponència "Plató i el desig de veritat" a càrrec d'Antoni Bosch-Veciana, doctor en filosofia i llicenciat en filosofia i teologia (Universitat Ramon Llull). És membre del Consell Editorial de la revista Anuari de la Societat Catalana de Filosofia. Revista de Filosofia (IEC) i membre del grup de recerca de la Universitat Ramon Llull "Filosofia i Cultura".La presentació anirà a càrrec d'Abel Miró, filòsof (UB), membre del patronat d'Estudis Osonecs i coordinador del cicle.

Ponència "Realitat i ficció segons Aristòtil", a càrrec de Magdalena Bosch Rabell, professora titular de la Universitat Internacional de Catalunya on imparteix ètica i estètica. La sessió serà presentada per la filòsofa, Gina Traveria.

• 23.09.17
  • A les 18.30h
  • Al Temple Romà de Vic. C. Pare Xifré, 2. Vic.
Afegeix al calendari
Add to calendar 2024-04-19 06:36:55 2024-04-19 06:36:55 Title Description Location UVic tic@uvic.cat Europe/Madrid public

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta