Exposició "Afrontant reptes globals, els Objectius de Desenvolupament Sostenible a la UVic-UCC"

• Lloc: Rampa de l'Edifici Torre dels Frares
  • Del 12 de maig al 15 de juliol
  • Inauguració oficial, 9 de juny a les 12 hores, amb el rector i la secretària general

A més d'un panell introductori, la mostra, impulsada per la Secretaria Genaral, la conformen 17 plafons, elaborats amb material sostenible, cadascun dels quals està destinat a un dels objectius de desenvolupament sostenible des de la persectiva de la Universitat. Per a cada ODS s'ha seleccionat una persona membre de la comunitatm tant professorat i investigarors i investigadores com alumnat i membres del PAS, que amb el seu testimoni posen de manifest la importància d'aquell objectiu i l'aportació que hi fa la institució. A més, a cada plafó es destaca un projecte o iniciativa de la UVic-UCC vinculada a l'objectiu en qüestió i se'n llisten d'altres. La mostra és el resultat d'un treball de mesos en el qual s'han implicat un gran nombre de centres, serveis de la instutició, des de facultats, centres i grups de recerca fins a àrees del PAS.

A partir del setembre la mostra esdevindrà itinerant i rotarà pels diferents edificis del campus Vic (Can Baumann, Miramarges, la Farinera i Casa Convalescència) per exposar-se posteriorment al campus Manresa i a la seu de Granollers, entre d'altres espais.

L’Assemblea General de Nacions Unides va aprovar el 25 de setembre de 2015 l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible, amb un sistema de 17 objectius (ODS) per abordar els grans reptes globals de futur, des de la lluita contra la pobresa o el canvi climàtic fins a l’educació, la salut, la igualtat de gènere, la pau o les ciutats sostenibles.

Afegeix al calendari
Add to calendar 2024-03-29 09:47:00 2024-03-29 09:47:00 Title Description Location UVic tic@uvic.cat Europe/Madrid public

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta