Taula rodona sobre Política i Veritat

Dins el cicle "Sobre La Veritat", organitzat per l'Ateneu de Vic i el Patronat d'Estudis Osonencs.

Hi intervindran Miguel Candel, doctor en Filosofia per la UB (1976) amb una tesi sobre lògica d'Aristòtil. Traductor de l'Organon, del De caelo i del De anima aristotèlics. traductor a les Nacions Unides (Nova York) i a la Comissió Europea (Luxemburg) També ha investigat el pensament marxista, com posen de manifest els articles: "El marxismo, hoy", o bé, "Marx y la realidad del  del comunismo".

Joan Torra, prevere del Bisbat de Vic des de 1982. Diplomat en Teologia i Ciències Patrístiques per l'Institut Patrístic Augustinianum de Roma i llicenciat i doctorat en Teologia a la Facultat de Teologia de Catalunya.

• 18.10.17
  • A les 19.30h
  • Temple Romà de Vic. C. Parte Xifré, 2, Vic
Afegeix al calendari