X Jornada de Fi de Vida: "Mirades sobre la mort"

Organitzada per la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB). El programa d'enguany compta amb la ponència "La mort en la quotidianitat de la nostra societat", a càrrec d’Anna Ramon, sociòloga i professora de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la UVic-UCC.

Després de la conferència, tindrà lloc una taula rodona, en què participaran Tura Soler, periodista d’El Punt Avui i col·laboradora del programa Crims de TV3; Cristina Montero, infermera d’hospitalització mèdica de l’Hospital Comarcal de Figueres; Anna Palomo, crítica de cinema i professora de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC; Xavier Palomar, infermer d’urgències i emergències del Consorci Hospitalari de Vic i professor de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, i Lídia Barri, caporala dels Mossos d’Esquadra i Cap de proximitat i de relacions amb la comunitat de l’Àrea Bàsica Policial d’Osona. Moderarà la taula Helena Güell, fisioterapeuta a la Residència El Nadal i professora de la FCSB.

• 15.03.23
  • 18 h
  • Sala Mercè Torrents. Edifici C Miramarges / o en línia.
  • Per assistir-hi és necessari inscriure's a través d'aquest enllaç.
Afegeix al calendari
Add to calendar 2024-03-29 02:40:42 2024-03-29 02:40:42 Title Description Location UVic tic@uvic.cat Europe/Madrid public

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta