Espai sènior

Espai sènior - UVic

Espai Sènior

L’Espai Sènior és el programa del Campus Vic de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) que aglutina les diferents propostes de la Universitat adreçades específicament al col·lectiu de persones sèniors. Com a institució d’educació superior, la UVic vol promoure oportunitats d’aprenentatge al llarg de tota la vida, així com obrir les activitats de voluntariat i els col·lectius universitaris a persones de totes les edats. Aquesta aposta no només aporta un gran valor a la Universitat, sinó que també connecta amb el compliment dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS).

En aquest marc, les persones sèniors que han estat membres de la comunitat universitària de la UVic poden continuar vinculades a la institució i beneficiar-se de diversos serveis interns a través de la iniciativa Som UVic. D’altra banda, totes les persones sèniors interessades en la divulgació acadèmica, hagin estat o no vinculades a la Universitat al llarg de la seva trajectòria vital o professional, tenen a disposició els projectes de les aules d’extensió universitària i del Campus Sènior.