Tutoresport. Programa d'esportistes d'alt nivell

Tutoresport. Programa d'esportistes d'alt nivell de la UVic

Aquest programa té per objectiu millorar el rendiment acadèmic dels i les estudiants que a causa del seu nivell esportiu tenen dificultats per compaginar els estudis amb les competicions.

Requisits per optar al programa:
  • Tenir o haver tingut la condició d'esportista d'alt nivell de Catalunya (ARC)
  • Tenir o haver tingut la condició d'esportista d'alt nivell estatal (DAN)
  • Formar o haver format part del pla ADO
  • Formar o haver format part de la selecció estatal
  • Formar o haver format part de la selecció autonòmica o equivalents
  • Formar o haver format part de la selecció estatal a la Universíada
  • Haver quedat entre els tres primers classificats als Campionats d'Espanya Universitaris
  • Altres
Són deures de l'estudiant:
  • Prendre part a les competicions universitàries, tant de Catalunya com d'Espanya, representant la Universitat de Vic
  • Presentar la planificació trimestral d'entrenaments i competicions, entre altres.
Procediment
  • Per sol·licitar la participació en el Programa Tutoresport omple el formulari corresponent, el qual es troba disponible al Campus Virtual a la secció de Tràmits. A més del formulari, és imprescindible adjuntar-hi la documentació acreditativa que permeti l'accés al programa, així com el calendari previst de les competicions i els d'entrenaments.
  • La sol·licitud serà sotmesa a una avaluació per part del Servei d'Esports de la UVic-UCC i del Cap d'estudis de la Facultat a la qual pertany el candidat/a, els quals determinaran l'accés o no al Programa.
  • Si l'avaluació és positiva el Cap d'Estudis de la teva facultat procedirà a l'assignació d'un tutor o tutora encarregat/da de conduir la tutorització durant la teva participació en el programa.
Important
  • El calendari d'entrenaments i competicions cal lliurar-lo trimestralment al tutor  o tutora.

Abril Conesa. Estudiant de Nutrició Humana i Dietètica (Natació sincronitzada)

"La UVic m’ha ajudat a compaginar els estudis amb la meva carrera esportiva"

Eloi Palau. Estudiant de CAFE (Bici Trial)

"Gràcies al Programa de suport d'esportistes d'alt nivell he pogut compaginar els estudis de CAFE amb la meva carrera professional com a pilot de bici trial"