Places disponibles
Certificat AQU

La tecnologia de la comunicació digital permet la comunicació multimèdia i interactiva a través del llenguatge audiovisual.

A la UVic els estudiants adquireixen un domini multidisciplinari que va des dels mitjans tradicionals –el cinema, la ràdio i la televisió–, fins a les noves formes interactives de comunicació en línia.

Els graduats i graduades obtenen una visió global del món i dels processos de comunicació audiovisual i multimèdia.

• Blog de la Facultat d'Empresa i ComunicacióBlog

Infografia del grau

Informació general del grau

Galeria d'imatges

• Ensenyament focalitzat en la comunicació digital interactiva i multimèdia, que ha reconvertit el món comunicatiu i ha creat nous llenguatges i noves sinergies.
  • Instal·lacions pròpies (locutoris de ràdio, platós de televisió i fotografia, aules d'ordinador Mac i PC, sales d'edició de vídeo, etc.) on els estudiants obtenen un coneixement pràctic molt efectiu que els dota de les competències necessàries en l'ús de tecnologies punta.
  • Servei d'audiovisuals amb préstec de materials (càmeres de fotografia, de vídeo i materials complementaris).
  • Formació en idiomes mitjançant:
    • assignatures en anglès
    • cursar crèdits en alguna de les 35 universitats internacionals amb les quals tenim conveni
    • fer pràctiques a l'estranger
    • dobles titulacions en universitats internacionals de prestigi.
  • Atenció personalitzada i assessorament al llarg de tot el grau mitjançant la figura del tutor acadèmic.
  • Pràctiques obligatòries en empreses incloses als plans d'estudi adaptades a les necessitats i inquietuds dels estudiants.
  • Metodologia didàctica innovadora basada en l'estudi de casos reals i la metodologia Professionals a l'aula.
  • Com a continuació d'aquests estudis, la UVic ofereix màsters i programes de doctorat.
  • Servei de carreres professionals per dinamitzar la inserció professional i assessorar.