Places disponibles

Els professionals del màrqueting i la comunicació aporten solucions en forma d'estratègies diferencials, capacitat d'assessorament i implementació de les accions aprovades en un ambient d'alta competitivitat i cada dia més globalitzat.

La UVic forma professionals amb una visió panoràmica del màrqueting i la comunicació que els facilita la integració i el desenvolupament en el món professional.

Impartició a Vic i a Granollers (en format part-time).

• Blog de la Facultat d'Empresa i ComunicacióBlog

Infografia del grau

Informació general del grau

Galeria d'imatges

• És un grau únic en l'actual panorama educatiu i en gran desenvolupament. Combina els fonaments del màrqueting i de la comunicació en profunditat i des de dues visions complementàries: la de l'anunciant i la d'agència o empresa de comunicació.
  • L'estudiant coneix les bases teòriques i la seva aplicació pràctica immediata a través del mètode de cas i de la metodologia Professionals a l'aula.
  • Formació integral en màrqueting sobre els mons off i online: màrqueting-mix, coneixement del consumidor, màrqueting digital, social media, lideratge i habilitats directives, plataformes de venda electrònica, màrqueting internacional, web analytics, etc.
  • Assignatures obligatòries en anglès.
  • L'estudiant obté un nivell elevat de formació que li facilita una integració ràpida en el món laboral.
  • Atenció personalitzada i assessorament al llarg de tot el grau mitjançant la figura del tutor acadèmic.
  • Pràctiques obligatòries en empreses incloses als plans d'estudi i pràctiques professionals adaptades a les necessitats i inquietuds dels estudiants.
  • Estades d'estudi internacionals amb possibilitat de pràctiques en empreses o fer dobles titulacions en universitats internacionals de prestigi.
  • Servei d'audiovisuals amb préstec de materials (càmeres de fotografia, de vídeo i materials complementaris).
  • Instal·lacions pròpies (locutoris de ràdio, platós de televisió i fotografia, aules d'ordinador Mac i PC, sales d'edició de vídeo, etc.).
  • Possibilitat de formació dual universitat-empresa a través de beques Sí-Sí.
  • T'ajudem a dissenyar i desenvolupar el teu propi projecte empresarial.
  • Servei de carreres professionals per dinamitzar la inserció professional i assessorar. T'ajudarem a buscar empreses on treballar, a preparar les entrevistes i currículums, a donar referències teves, ...
  • Com a continuació d'aquestes estudis la UVic ofereix màsters i programes de doctorat.