Es tracta d'un grau interuniversitari, impartit conjuntament per la UVic-UCC i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

La institució coordinadora de l'ensenyament és la UOC, que assumeix la gestió de l'accés, admissió i matriculació, així com la gestió i custòdia de l'expedient i documentació addicional dels estudiants.

Per tal d'obtenir més informació sobre aquest ensenyament interuniversitari, podeu contactar amb la UVic-UCC o amb la UOC.

Aquest grau forma persones qualificades per a fer traduccions i interpretacions en camps temàtics diversos i les capacita per a la comunicació multilingüe i el treball en aplicacions i projectes lingüístics d'empreses i organitzacions.

A la sòlida formació lingüística s'uneix la qualificació tecnològica i de gestió de la informació que exigeix el rigorós exercici de la professió.

• Blog del TradilingBlog

Infografia del grau

• Estudis en modalitat semipresencial (combina la presencialitat al campus de la UVic amb la virtualitat) i virtual (tot el Grau a distància).
  • L'estudiant és el centre i l'actor del seu aprenentatge.
  • Excel·lent preparació acadèmica per part d'un professorat expert en la traducció, la interpretació, les llengües aplicades i l'ensenyament de llengües.
  • Accés a aules d'informàtica amb programes de traducció assistida i accés a cabines i laboratoris d'interpretació.
  • Atenció individualitzada de l'estudiant i foment de l'autonomia en l'aprenentatge.
  • Pla d'estudis orientat a obtenir una preparació acadèmica sòlida per exercir la professió amb rigor.
  • Pràctiques obligatòries en diversos àmbits professionals, tant en contextos nacionals com internacionals.
  • Ampli programa d'intercanvi internacional amb possibilitat d'estudi i de pràctiques.
  • Com a continuació d'aquests estudis, la UVic ofereix màsters i programes de doctorat.
  • Servei de Carreres Professionals per dinamitzar la inserció professional i assessorar al llarg de tota la carrera professional.