tabs

Presentació

El Postgrau en Atenció Psicosocial i Espiritual a Persones en Situació de Malaltia Avançada, organitzat per la Càtedra de Cures Pal·liatives UVic/ICO, ofereix una visió integradora en l'atenció a persones que presenten malalties cròniques avançades.

El programa té com a objectiu principal aconseguir que el participant assoleixi els coneixements, les capacitats i les habilitats necessàries per aplicar les eines psicològiques, socials i espirituals que faciliten la millora de la qualitat de vida i el benestar social de les persones malaltes i els seus familiars durant el procés de malaltia avançada, així com oferir suport psicosocial als equips sanitari-assistencials.

Orientació:

Professionalitzador.

Adreçat a:

• Titulats en psicologia, psicologia clínica, grau en treball social.
  • Professionals que treballen en l'atenció a persones amb malaltia avançada.

Sortides professionals:

El postgrau ofereix una especialització acadèmica avançada en l’atenció psico-soci-espiritual de les persones amb malalties avançades i les seves famílies, la qual permet exercir professionalment en aquells entorns en els quals s’atén a persones amb necessitats d’atenció pal·liativa.

Preu de matrícula:

Consulta les facilitats econòmiques a l'apartat "Beques i ajuts".

Títol:

Un cop finalitzat i superat el programa formatiu, estaràs en disposició de sol·licitar a tràmit el títol corresponent. L’expedició d’aquest títol  té unes taxes associades.

Les taxes vigents per al curs 2016/2017 són les següents:

• Títol de màster i postgrau propi: 190€.
  • Certificat d’especialització universitària sense cost. Si has cursat el màster o postgrau propi sense disposar de la titulació universitària d’accés requerida, tindràs dret a aquest certificat. El duplicat tindrà un cost de 10€.
  • Duplicat del títol de màster i postgrau propi: 190€.

Lloc de realització:

Institut Català d'Oncologia
Granvia de l’Hospitalet 199-203
08908 - L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

Calendari i horaris:

Les sessions tindran lloc cada tres setmanes, aproximadament, els dimecres i dijous, de 15:30h a 20:30h.

El calendari* de les sessions presencials serà el següent:

• Novembre de 2016: dies 2, 3, 23 i 24.
  • Desembre de 2016: dies 14 i 15.
  • Gener de 2017: dies 18 i 19.
  • Febrer de 2017: dies 8 i 9.
  • Març de 2017: dies 1, 2, 22 i 23.
  • Abril de 2017: dies 5, 6, 26 i 27.
  • Maig de 2017: dies 10, 11 i 31.
  • Juny de 2017: dies 1, 14 i 15.

* Aquest calendari pot estar subjecte a petites modificacions per motius logístics.

Coorganitzat amb:

Consulta amb la coordinació del programa

Imatge CAPTCHA
Introduïu els caràcters que es mostren a la imatge.
inici > Postgraus > Postgrau en Atenció Psicosocial i Espiritual a Persones en Situació de Malaltia Avançada