Postgrau en Emprenedoria Social

tabs

Presentació

Des de fa temps, existeix un model d’empresa en el qual l’assoliment d’un impacte social, mediambiental i/o cultural positiu és l’objectiu principal de la seva activitat econòmica. Un model en el qual la venda d’un producte o servei és un mitjà per assolir un impacte positiu sobre la necessitat de la societat. Aquestes empreses són anomenades “empreses socials” o “emprenedors socials”.

Aquest fet requereix un nou perfil d’empresari amb un important caràcter social, preocupat per l’impacte mediambiental de la seva activitat. És per aquest motiu que la UVic-UCC i la Universitat de Porto ofereixen conjuntament aquest postgrau.

La creativitat, la innovació tecnològica, la sensibilitat social, la sostenibilitat i la vocació per crear una empresa ciutadana són alguns dels elements clau que es treballaran en aquest programa. En aquest sentit, s’estudiaran in situ empreses socials d’èxit i els participants desenvoluparan la seva pròpia empresa social.

En el programa hi participen professionals de referència en aquest àmbit.

Orientació:

Professionalitzador.

Adreçat a:

Professionals dels àmbits socials i de la salut, del món de l'empresa, i professionals de la custòdia i del desenvolupament del territori.

Sortides professionals:

Llocs de gerència en empreses i entitats socials. Perfils tècnics en centres de promoció econòmica o institucions que promocionin l’emprenedoria social, etc.

Preu de matrícula:

Consulta les facilitats econòmiques a l'apartat "Beques i ajuts".

Títol:

Un cop finalitzat i superat el programa formatiu, estaràs en disposició de sol·licitar a tràmit el títol corresponent. L’expedició d’aquest títol  té unes taxes associades.

Les taxes vigents per al curs 2016/2017 són les següents:

• Títol de màster i postgrau propi: 190€.
  • Certificat d’especialització universitària sense cost. Si has cursat el màster o postgrau propi sense disposar de la titulació universitària d’accés requerida, tindràs dret a aquest certificat. El duplicat tindrà un cost de 10€.
  • Duplicat del títol de màster i postgrau propi: 190€.

Modalitat:

El programa es realitzarà en format íntegrament ONLINE.

Calendari:

El Postgrau en Emprenedoria Social es desenvoluparà de gener a desembre de 2017.

Postgrau coorganitzat amb:

En col·laboració amb:

Consulta amb la coordinació del programa

Imatge CAPTCHA
Introduïu els caràcters que es mostren a la imatge.
inici > Postgraus > Postgrau en Emprenedoria Social