Sessions d'orientació universitària obertes

La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya organitza sessions d'orientació universitària obertes per a futurs estudiants, familiars, tutors o orientadors que hi estiguin interessats. Informem sobre el model formatiu de la UVic, la seva oferta de titulacions i s'ofereix un assessorament acadèmic més personalitzat. Aquestes sessions seran virtuals i s'utilitzarà la plataforma Zoom. Per assistir-hi cal inscripció prèvia. Si vols apuntar-te a alguna de les properes sessions, omple el formulari que trobaràs més avall segons el dia que més t'interessi!

Oferim dues modalitats diferents de sessions d'orientació universitària obertes, una per a futurs estudiants i l'altra per a familiars, tutors, orientadors i públic en general. Tot i que els continguts generals seran els mateixos per a ambdues modalitats, posarem especial atenció a determinats aspectes segons el públic a qui vagi dirigida la sessió. Tanmateix, el funcionament d'aquestes xerrades serà el mateix per a tothom:

Un/a professor/a de la Universitat es connectarà a la sessió per informar sobre:

• Accés i preinscripció
  • Model formatiu i oferta d'estudis
  • Instal·lacions i serveis
  • Preus, beques i ajuts econòmics
  • Allotjament i transport
  • Vida universitària
  • Orientació acadèmica personalitzada

També hi serà present un/a estudiant de la UVic-UCC que donarà la seva visió de la Universitat i explicarà la seva experiència personal.

Format de les sessions obertes per a futurs estudiants

Sessions organitzades cada mes destinades a futurs estudiants interessats en conèixer el model UVic. Posem especial atenció a les diferents titulacions de graus i CFGS, també a tots els serveis que s'ofereixen a la comunitat universitària de la UVic, i facilitem recursos que ajudin, per una banda, a preparar les diferents proves d'accés a la universitat i, per altra banda, a perfilar el futur acadèmic a través d'orientacions i assessoraments més personalitzats.

• Sessions obertes del curs 2023-24 pendents de publicar

Format de les sessions obertes per a familiars, tutors i orientadors

Sessions organitzades cada dos mesos destinades a familiars, tutors o orientadors. Detallem temes específics com el programa de beques i ajuts econòmics, els diferents sistemes de pagament i descomptes, els preus dels estudis, l'allotjament i el transport, a banda d'explicar tota l'oferta de titulacions i el model formatiu de la UVic.

• Sessions obertes del curs 2023-24 pendents de publicar

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta