Acció, la ficció des de dins - Jornades de Comunicació Audiovisual

Des de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic oferim les jornades anomenades “Acció, la ficció des de dins!” dissenyades especialment pels estudiants de batxillerat o CFGS interessats en el món de la Comunicació.

• L’objectiu de la jornada és oferir als alumnes uns tallers pràctics amb la idea de practicar la realització de programes de ficció en els àmbits de ràdio i televisió.

Inscriu-te!

Podran assistir a la presentació i participar als següents tallers:

Taller de Televisió Taller de Ràdio

Els participants posaran en antena, a l’estudi Carles Capdevila d’UVic Ràdio, un fragment d’una sèrie de ficció. Els facilitarem tots els elements necessaris: guió, música i efectes de so, per tal que ells se centrin en la part de locució i interpretació. Començarem amb una lectura de guió, per posar-ho en comú i repartir els personatges. A partir d’aquí, farem diversos assajos, en què el professor ajudarà els participants a familiaritzar-se amb la locució i sentir-s’hi còmodes.

A banda de l’activitat com a locutors, qui vulgui també podrà participar-hi des del control tècnic, col·laborant en la realització sonora de la ficció. Un cop la ficció estigui prou rodada, la gravarem. Després, en farem una audició per comentar-la i si s’escau, una nova gravació.

El taller els ofereix la sorprenent experiència de formar part d’una ficció sonora.

Vivim en la tercera edat d’or de la ficció televisiva on les sèries dominen l’escena actual i gran part de la producció audiovisual a escala mundial.

Aquest taller proporciona un primer contacte amb la producció i realització d’una escena de ficció seriada, recreada al Plató de TV de la Universitat de Vic. Els participants utilitzaran eines professionals on se’ls facilitarà tot el necessari: guió, equipament professional per enregistrar i realitzar, attrezzo, il·luminació i a ser possibles actors.

Aquest taller ofereix als participants la participació en la producció i realització d’una escena de ficció seriada i professional.

Durada: 1h 20min

Alumnes: 12

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta