Campus Professional UVic-UCC

estudiants campus professional

Campus Professional: Become a Pro

Tens ganes d’estudiar un cicle formatiu de grau superior (CFGS) durant 2 anys, de manera super pràctica i que et prepari al 100% per començar a treballar?

Doncs ara t’expliquem el més especial de tot: pots estudiar un cicle formatiu en un entorn totalment universitari al Campus Professional de la UVic-UCC!

Podràs triar entre diferents CFGS dels àmbits en els quals la nostra Universitat és experta i convertir-te en el professional que estan buscant les empreses

I tot això ho faràs estudiant mentre també treballes. Sí, com ho llegeixes! Ja que els cicles de la UVic-UCC són en format dual. Així que quan toqui entrar al mercat laboral, no pateixis perquè tu ja tindràs experiència!

Doncs si ja estàs a punt per dissenyar el teu camí, ens mirem quin cicle fa més per a tu?

icon-location-dark
Carrer del Bisbe Morgades, 15
08500 Vic

Contacta amb nosaltres