Som UVic

Si has estat PDI o PAS de la UVic i has finalitzat la relació contractual amb la institució, pots continuar tenint accés a un seguit de serveis i a múltiples activitats del campus a través de la iniciativa Som UVic. Per beneficiar-te’n, cal que et registris tot emplenant el formulari corresponent, que trobaràs a “Sol·licita unir-te a Som UVic”.

Prestacions i serveis oferts:

• Disposar de correu @uvic.cat.
  • Tenir accés al carnet universitari (TUI) i a les seves prestacions (servei de biblioteca, descomptes UVals, notificacions, agenda, passaport cultural, fes e-dit...).
  • Accedir als col·lectius UVic i participar-hi com a membre actiu.
  • Incorporar-se a la base de dades per rebre la informació institucional i de comunitat/cultura de la Universitat (Ateneu de Vic, Oficina de Gestió Cultural, Fem UVic-UCC Territori...).
  • Consultar ofertes de voluntariat i sumar-s’hi.
  • Participar com a membre dels tribunals de la Lliga de Debat.
  • Gaudir de descomptes en l’oferta del programa Campus Sènior.
  • Participar en el projecte Mentoratge Sènior.
  • Participar en les activitats dirigides del Servei d’Esports.
  • Accedir a la informació del tauler “Ofertes i demandes” i ”Allotjament” (Campus Virtual).
  • Rebre assessorament personalitzat per part de l’Àrea de Polítiques del Talent (Campus Virtual).
  • Mentoratge sènior en treballs finals (Mentoratge sènior en treballs finals | UVic)
  • Etheria (https://www.vives.org/programes/programes-senior/)

Sol·licita unir-te a Som UVic a través del següent formulari

Formulari