Campus sènior

Estudiar a la Universitat és possible a qualsevol edat. El Campus Vic de la UVic-UCC ofereix a les persones sèniors la possibilitat de matricular-se als cursos del Campus Sènior. Es tracta d’un conjunt d’assignatures que formen part d’ensenyaments oficials de grau. Les persones interessades en la temàtica, les poden cursar de forma independent i sense necessitat de tenir una titulació universitària.

Consulta el catàleg, els horaris i com t’hi pots inscriure.

Catàleg

Informació pràctica

En el moment d’editar aquesta informació hi ha dades pendents de determinar com algunes aules i alguns horaris. Al moment de la matrícula ja es disposarà d’aquesta informació.

• Dates: El període del curs és del 12 de setembre de 2023 al 16 de juny de 2024
  • Matrícula: Presencial, del 12 al 16 de setembre, a la Secretaria de Formació Continuada/Àrea de Gestió Acadèmica. Campus Miramarges. Edifici F, planta baixa. C. Sagrada Família, 7. 08500 Vic. Tel. 93 881 55 16, 93 886 12 22. aga@uvic.cat.
  • Horari: Matins de 10h a 13h. Places: 3 places disponibles per a totes les assignatures.
  • Descomptes: Als membres de les Aules de la Gent Gran d’Osona i Gent Gran de Centelles se'ls aplicarà un descompte del 60% sobre el preu de la matrícula indicat en cada cas, amb la presentació del corresponent carnet acreditatiu.
  • Contacte: Oficina de Gestió Cultural (ogc@uvic.cat). Aquesta oferta d'assignatures està subjecte a modificacions i/o cancel·lacions d'acord amb la programació dels plans d'estudis dels graus.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta