Programa SICUE (estudiants entrants)

TF

A través del Sistema d’Intercanvi entre Centres Universitaris Espanyols (SICUE) pots fer part dels teus estudis a la nostra universitat amb garanties de reconeixement acadèmic i d’aprofitament. Els intercanvis poden ser d’un semestre o de tot un curs acadèmic, segons els acords firmats entre universitats.

Si has obtingut destí a la nostra universitat, has d’enviar el nostre formulari de sol·licitud d’intercanvi en línia (s'obrirà el 10 de maig).

Per emplenar el formulari hauràs de registrar-te (Registration). Fes clic a l’enllaç de més amunt i segueix els passos que s’hi indiquen. Un cop el compte estigui activat, podràs entrar al formulari amb l’Email i contrasenya que has entrat quan t’has registrat (Log in).

Terminis de sol·licitud:
  • Intercanvi 1r semestre (setembre-gener) i anual:  15 de juny
  • Intercanvi 2n semestre (gener-juny): 30 d'octubre

Si la sol·licitud és acceptada rebràs un correu electrònic d’acceptació dues setmanes després del termini de sol·licitud.

Més informació (continguts en castellà)

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta