Foment de la formació professional dual

Campus Professional

Imparteix formació professional dual en un entorn universitari en els àmbits en què la Universitat disposa d’expertesa, amb el clar objectiu de servei al territori, i per cobrir necessitats de formació dels diferents sectors professionals, formant els tècnics especialitzats que el mercat requereix. L’alumne del Campus Professional UVic-UCC adquierix una formació global adaptada a la realitat laboral.

El Campus Professional ofereix a Vic dos cicles de grau superior vinculats a l’àmbit de la tecnología i la comunicació, a Granollers un cicle sobre màrqueting i publicitat, a Olot un cicle de l’àmbit agroalimentari, a Manresa tres cicles de formació sanitària dental, educació infantil i gestió de clubs esportius.

Formació professional dual

El sistema d’estudi dual és una alternativa mixta entre l'ocupació i la formació, amb l'objectiu d'aconseguir una qualificació professional del treballador-estudiant que combina l'activitat laboral en una empresa amb l'activitat formativa al centre.

L'alumne que s'incorpora a la formació professional dual ho fa mitjançant un contracte o una beca de formació a través del qual podrà percebre una borsa de diners i cofinançar els seus estudis.

L'alumne que estudia mitjançant aquesta modalitat obté una formació molt més completa perquè aprèn al costat de professionals, desenvolupa les seves competències en un entorn laboral i afavoreix la seva incorporació posterior al món professional, alhora que incrementa les seves capacitats.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta