Activitat esportiva

Servei d'Esports UVic

Amb el carnet d'esports, estudiants, professors i professionals tenen accés als centres esportius Club Patí Vic, Club Atlètic Vic, Club Tennis Vic, Club Natació Vic-ETB, Piscina Municipal de Manlleu.

L'organització i el foment de les activitats esportives de la comunitat van a càrrec del Servei d'Esports, que ofereix suport efectiu i permanent a les iniciatives dels estudiants i de suport a les estructures ja consolidades com els equips de rugbi els Garrins i les Garrines, gestiona la participació a competicions esportives interuniversitàries (Campionats de Catalunya i d’Espanya universitaris), competicions internes, activitats lúdicosocials i esportives com el grup d’escalada, la jornada de pàdel per a PAS i PDI, curses, etc.

Estils de vida saludable
  • Classes de ioga, zumba, caminades
  • Mercat setmanal de Sant Tomàs. Magdalenes i cafès ecològics.
  • Cursos de cuina pràctica i saludable
  • Activitats d'expressió personal, artístiques (Mostra d'arts de la UVic), teatrals (Aula de Teatre), musicals (Orquestra inclusiva, Coral de la UVic).

Activitat física a UManresa

• Grup de running. Grups de corredors de diferents nivells i edats. Cadascú treballa segons els seus objectius, de manera controlada i ben planificada, i aprofitant els avantatges de fer l'activitat en grup. A més de córrer es treballa la força, la coordinació i la resistència. La persona responsable és fisioterapeuta i entrenadora nacional d'atletisme.
  • Grups de caminada. Grups que surten a caminar amb el suport d'un professional sanitari que els assessora en diferents aspectes com la hidratació, els estiraments o la respiració.
  • Activitat física saludable. Grups per a la pràctica de l’activitat física per mantenir un estil de vida actiu, fent exercici i treballant el cos globalment. Activitats per millorar la capacitat aeròbica, la força, la coordinació, la flexibilitat i la relaxació.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta