Inserció laboral

Servei de Carreres Professionals

El Servei de Carreres Professionals té com a objectiu principal la millora de la inserció laboral dels titulats i titulades per la UVic-UCC. Dóna servei tant als estudiants en actiu com a antics alumnes que vulguin reorientar la seva carrera professional.
Per dur a terme la seva tasca amb eficàcia el Servei procura que hi hagi un alt nivell d’interrelació entre l’empresa o la institució externa i la Universitat, per tal de relacionar amb facilitat els àmbits en què la Universitat pot oferir expertesa i talent, tant a nivell de pràctiques universitàries com a nivell ja de contracte de treball.

El Servei de Carreres Professionals coordina el Servei d'Inserció Laboral per facilitar la incorporació dels estudiants al món laboral.

Si tens algun dubte, tenim la resposta