Albert Juncà, nou vicerector de Professorat

El fins ara director del departament de Ciències de l’Activitat Física de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH), Albert Juncà, és el nou vicerector de Professorat després que la comissió executiva del Patronat ho hagi aprovat aquesta tarda, a proposta del rector. El Vicerectorat de Professorat estava vacant després que el mes de juliol la professora i investigadora de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) Anna Ramon deixés el càrrec a petició pròpia.

Juncà assumeix aquesta tasca després d’haver dirigit el departament de Ciències de l’Activitat Física des del 2016 i d’haver coordinat el màster en Sport Management durant les tres primeres edicions (2014-2017) i el màster en Formació del Professorat en Educació Física durant les dues primeres (2010-2012). Va començar a treballar a la Universitat el 2005 i en docència ha estat professor als graus de Mestre d’Educació Primària i de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport així com a diferents màsters. És membre del grup de Recerca en Esport i Activitat Física.

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta