Skip to main content

Barça Innovation Hub, nou partner d’innovació i emprenedoria del màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic

Imatges de l'edició passada del Màster en Gestió i Màrqueting Esportiu

Barça Innovation Hub, nou partner d’innovació i emprenedoria del màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic

El màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic-UCC inclourà un mòdul d’innovació i emprenedoria a la indústria de l’esport que serà desenvolupat íntegrament pel Barça Innovation Hub, el centre d’innovació i gestió del coneixement del FC Barcelona. El mòdul abordarà qüestions com els models d’innovació a la indústria de l’esport, la inversió en projectes esportius i les estratègies per a la diversificació de negoci al món de l’esport.

L’acord signat aquesta setmana entre la UVic i el Barça Innovation Hub té la finalitat de potenciar la recerca i la innovació a través de la participació en empreses emergents de l’àmbit de la salut, el benestar, l’esport, l’entreteniment, la sostenibilitat; i també a través de l’elaboració, disseny i comercialització de programes de formació, organització d’esdeveniments i congressos.

Experts en la gestió d’empreses i organitzacions de la indústria de l’esport

Aquest curs, el màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic-UCC, que s’imparteix en el marc de la seva Escola de Postgrau, arribarà a la sisena edició. Es tracta d’un títol propi de 60 crèdits, que forma experts en la indústria de l’esport, més concretament en la gestió d’empreses i organitzacions esportives de diversos àmbits com els esdeveniments, les instal·lacions, el retail, el turisme o el fitness. La formació s’imparteix en format presencial els divendres a la tarda, juntament amb classes en format virtual, d’octubre a juny.

Amb un 87% d’inserció laboral, el màster dona resposta als grans reptes que planteja el creixement de la indústria de l’esport, tant a nivell estratègic com a nivell operatiu. A més del Barça Innovation Hub, el programa compta amb el suport de vint organitzacions del sector, entre les quals destaquen la Widener University de Philadelphia, 2Playbook, AFYDAD i Sintagmia.

Comparteix a les xarxes:

Notícies

Estudiants participants als Vic i-Days 2022

La UVic-UCC acollirà els Vic i-Days 2023, centrats en la construcció de comunitats saludables

27.09.2023

La segona edició dels Vic i-Days (Innovation Days), el campionat europeu d’innovació en l’àmbit de la salut, estarà dedicada a la construcció de comunitats saludables: la promoció d’estils de vida saludables i la prevenció de malalties cròniques. La competició, a la qual s’espera que hi...

Cartell de la programació de l'Ateneu de Vic, setembre-novembre 2023

La interculturalitat serà l’eix central de la nova temporada de l’Ateneu de Vic

26.09.2023

La diversitat cultural és i ha estat una font d’enriquiment tant per a la cultura receptora com per a la cultura d’arribada, tot i que també planteja reptes importants. La interculturalitat integra i suposa una oportunitat, i d’aquesta premissa n’ha sorgit el tema principal de...

 “Si et canvien la llengua, no et tallis”

La UVic-UCC participa en la campanya “Si et canvien la llengua, no et tallis”

26.09.2023

Dimarts passat a la tarda es va donar el tret de sortida a la campanya de la Generalitat de Catalunya “Si et canvien la llengua, no et tallis”, que pretén difondre les bústies de drets lingüístics a les universitats, una iniciativa en què la UVic-UCC...

Siobhán McHugh

Siobhán McHugh parla sobre el poder dels pòdcasts en el primer seminari de recerca del curs a la FEC

25.09.2023

La popularitat creixent dels pòdcasts i les seves particularitats van ser els temes centrals del primer seminari de recerca organitzat per la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) d’aquest curs. L’experta convidada va ser Siobhán McHugh, referent internacional en l'àmbit del pòdcast narratiu, productora premiada, i...

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte