Vés al contingut

Cuina d'aprofitament amb la xef Ada Parellada

La UVic s’adhereix la setmana que ve a la setmana europea de la prevenció de residus amb una xerrada-demo sobre el reaprofitament alimentari dirigida per la xef Ada Parellada adreçada a estudiants i treballadors de la Universitat. La cuinera, nascuda a Granollers, farà una xerrada dijous vinent en la qual posarà de manifest la problemàtica que genera el malbaratament d’aliments. Segons dades de l’Agència de Residus de Catalunya, cada català llença quasi 35 quilos d’aliments cada any. Lobjectiu del taller és minimitzar aquest desperdici alimentari. Les eines per aconseguir-ho són: una major planificació en la compra, l’ús d’una calculadora de racions o l’aprenentatge d’un receptari d’aprofitament. Unes propostes que es poden consultar al web http://somgentdeprofit.cat/.

Ada Parellada farà aquesta xerrada el dijous 24 de novembre a les 5 de la tarda al Laboratori del Gust i des d’allà farà una demostració culinària de dues receptes que poden ajudar a reaprofitar alguns ingredients que tinguem a la nevera. Es tracta d’una activitat que s’emmarca dins la setmana europea de la prevenció de residus que enguany se celebrarà del 19 al 27 de novembre i que ha estat organitzada per l’Àrea d’Infraestructures de la UVic amb el suport de l’Agència de Residus de Catalunya i l’empresa Lavola.

Les inscripcions es poden fer a través del correu: uhub@uvic.cat

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta