Vés al contingut

Jordi Gili parla de com aplicar la IA als processos de vendes en el primer Growth Mornings de l’Escola de Postgrau

Jordi Gili, ponent del primer Growth Mornings

Jordi Gili parla de com aplicar la IA als processos de vendes en el primer Growth Mornings de l’Escola de Postgrau

El Growth, l’esdeveniment orientat al creixement humà i transversal de les empreses que la UVic celebra anualment, creix amb l’organització d’una sèrie de píndoles formatives matinals, de curta durada, que li donaran continuïtat al llarg de l’any. Aquest dijous al matí ha tingut lloc la primera, a la Sala de Cinema – Aula Mercè Torrents de la UVic-UCC, en la qual han participat prop d’un centenar de persones. La sessió ha tingut com a eix central una ponència de Jordi Gili, expert en Social Selling i Digital Sales Transformation, que ha parlat sobre l’ús de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al procés de venda de les empreses.

Les conferències dels Growth Mornings s’estructuren a partir d’un format propi, que es basa en la teoria socràtica i “parteix de preguntes per desafiar i posar en dubte les creences i arribar a un coneixement més profund de la matèria a abordar”, ha explicat la presentadora de l’acte, la periodista i graduada de la UVic Laura Centelles. Amb aquest plantejament com a punt de sortida, Jordi Gili ha explicat per què la intel·ligència artificial és una oportunitat real per als departaments i els processos de venda.

IA per guanyar productivitat i eficiència

Partint de la realitat que la intel·ligència artificial existeix i que ha vingut per quedar-se, Gili ha defensat la conveniència d’apostar-hi i d’implementar-la des de les empreses. “És una realitat a la qual no podem donar l’esquena”, ha dit. Per al ponent, una de les grans virtuts de la IA és que “posa a la nostra disposició un conjunt de sistemes experts que ens ajuden i ens fan ser més productius i eficients”. “Ens allibera de la realització de tasques administratives i, per tant, ens dona més temps per dedicar-lo a l’atenció al client i a la presa de decisions estratègiques”, ha afirmat.

Per Gili, es tracta d’identificar quins casos d’ús poden ser més útils a cada realitat concreta i implementar-los, “sempre comptant amb el suport i l'acompanyament d’un proveïdor sòlid i de confiança”. Alhora, el ponent ha alertat de la importància d’entendre aquesta tecnologia com un suport o un acompanyament que no ens pot substituir. “La IA no sap realment el que fa, sinó que simplement ho fa. El valor estratègic, l’aportem nosaltres, que sí que sabem què fem, què volem o quins riscos hi ha, i prenem decisions en conseqüència”, ha conclòs. 

Presencialitat, ampliació de coneixement i networking

Eduard Prats, coordinador de Desenvolupament de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC i director de l’Escola de Postgrau de la UVic, ha inaugurat la sessió. “Som conscients del valor de la presencialitat, de trobar-nos per ampliar coneixement i per fer networking, i per abordar temàtiques transversals que afecten totes les indústries i els sectors, conscients que al llarg de la vida professional necessitem estar en aprenentatge permanent”, ha explicat Prats, qui també ha fet èmfasi en el rol de la UVic-UCC com a “actor que interactua amb el territori, té i reforça vincles amb les empreses i els ofereix les solucions formatives que requereixen”.

L’acte, organitzat per l’Escola de Postgrau de la UVic, connecta amb el nou programa en Direcció Comercial i de Vendes que imparteixen conjuntament la UVic i EADA, una activitat formativa que posa el focus en el disseny i la gestió d’un pla comercial de vendes i de la qual el mateix Jordi Gili és professor. Després de la ponència, que ha comptat amb diversos parèntesis musicals a càrrec de Raimon Galve, ha tingut lloc un torn obert de preguntes. El primer Growth Mornings ha acabat amb una petita activitat de networking que, amb el nom de The Growth Garden, buscava fomentar l’establiment de contactes entre les persones assistents. 

Share in social networks:

Notícies

La UVic-UCC reforça les accions d'eficiència energètica

La UVic-UCC reforça les accions d'eficiència energètica

Davant la situació d’emergència climàtica, un dels principals objectius de l’Ecocampus és millorar l’eficiència energètica de la UVic-UCC. Des de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, a més a més de dur a terme projectes com el monitoratge dels consums energètics, la instal·lació de plaques fotovoltaiques...

Josep Eladi Baños, president de la Xarxa Vives

La Xarxa Vives reivindica la llengua catalana com a valor estratègic en la formació de professionals qualificats

El Consell General de la Xarxa Vives d’Universitats, format pels 22 rectors i rectores membres, s’ha reunit avui a l’Abadia de Montserrat en un acte emblemàtic que coincideix amb la commemoració del mil·lenari del monestir. En aquest marc, la institució ha fet pública la Declaració...

II Olimpíades Catalanes del Grau de Nutrició Humana i Dietètica  a la FCSB

La UVic-UCC acull les II Olimpíades Catalanes del Grau en Nutrició Humana i Dietètica amb motiu del 25è aniversari del grau

Aquest divendres la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar ha acollit les II Olimpíades Catalanes del Grau en Nutrició Humana i Dietètica, una competició acadèmica que ha reunit  estudiants de tercer i quart curs de les cinc universitats catalanes que imparteixen aquest...

Sessió de la Doctoral Training Week 2025

La UVic-UCC és la universitat catalana amb un major nombre de doctorats industrials concedits en proporció al nombre total de doctorands

La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) és la universitat catalana que té un major nombre de doctorats industrials concedits respecte al seu total d’estudiants de doctorat, segons dades oficials del curs 2023-2024. El curs passat, es van atorgar a la UVic-UCC...

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte