Skip to main content

La UVic-UCC organitza un seminari sobre la creativitat en el màrqueting i la comunicació empresarial amb Lluís Bassat

Lluís Bassat en un acte de reconeixement

La UVic-UCC organitza un seminari sobre la creativitat en el màrqueting i la comunicació empresarial amb Lluís Bassat

Conèixer les claus de la creativitat resulta cabdal a l’hora de prendre decisions encertades en l’àmbit del màrqueting i la comunicació de les empreses. Amb aquest objectiu i en el marc de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting i Comunicació Empresarial, la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), a través de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), organitza el seminari teoricopràctic “La creativitat per a empresaris i directius”, de 60 hores i en format presencial, que es començarà a impartir el 4 de novembre, a Barcelona, i s’allargarà fins al mes de febrer. 

Al llarg de dotze divendres a la tarda, el seminari formarà professionals que ocupen càrrecs de direcció a les seves respectives empreses i que tenen responsabilitat per jutjar-la. “La finalitat és dotar-los de les eines necessàries per avaluar la creativitat estratègica i publicitària, facilitar la presa de decisions i generar pensament estratègic en aquest àmbit”, assenyala Josep Burgaya, degà de la FEC. 

Lluís Bassat i un equip de professionals de primera línia

El seminari comptarà amb la presència en totes les sessions del publicista i comunicador Lluís Bassat, fundador de Bassat Ogilvy i doctor honoris causa de la UVic-UCC, que transmetrà les seves experiències i coneixements en l’àmbit de la comunicació empresarial. En el marc d’aquesta activitat, “compartiré els secrets que m’han permès ajudar a vendre tants productes i tantes marques al món”, assenyala Bassat.

Hi impartirà la formació un equip de professionals de primera línia de l’àmbit del màrqueting i  la comunicació empresarial. A banda de Lluís Bassat, també hi participaran Jordi Alavedra, responsable de projectes internacionals de Bassat Ogilvy; Pilar Vélez, dissenyadora de producte; Conrado Llorens, CEO de Summa; Ana Palencia, directora de Comunicació d’Unilever; José M. Vilas, exconseller delegat d’Unilever i Panrico; Jordi Urbea, director general d’Ogilvy; Jesús Muñoz, consultor de mitjans de comunicació; Pere Guardiola, director general de La Vanguardia; roger Sendra, director general de Dentsu; Dionisia Mata, directora de Recerca d’Havas; Eugenia Carreras, consultora d’investigació de Mercats, i Tony Segarra, director creatiu i fundador de SCPF. 

La creativitat com a eix central del programa

El seminari farà especial èmfasi en la creativitat, de manera que s’exploraran els camins creatius racionals, emocionals i interactius per fer les coses de forma diferent i millor. També es destacarà la seva importància en el món empresarial, ja que, com assenyala Bassat “la creativitat no és només necessària per a la publicitat, sinó que és fonamental per a la creació de nous productes i per prendre les millors decisions a l’empresa”. 

Igualment s’hi abordaran altres temàtiques, com les disciplines de comunicació,  la comunicació i el màrqueting mix, la marca i la seva identitat, la investigació de mercats i l’estratègia de comunicació, entre d’altres, i s’hi explorarà la relació entre client i agència o consultor. Clourà la formació una sessió sobre intel·ligència comercial i brainstorming de creativitat. 

D’altra banda, Santiago Jordan, coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC, titulació estretament vinculada al seminari, també fa èmfasi en un altre aspecte destacat d’aquesta formació: “Els casos pràctics que s’hi presentaran seran reals, viscuts pels ponents”. Aquestes casuístiques permetran jutjar la creativitat publicitària i distingir, sense cap dubte, el que ajudarà a vendre un producte i el que no. 

Converses amb empresaris de reconegut prestigi

Com a particularitat del seminari, “en algun moment de cada sessió, un o dos empresaris de reconegut prestigi hi intervindran com a convidats, per parlar de la seva pròpia experiència i per establir un diàleg amb els participants”, assenyala Burgaya. Hi prendran part empresaris, directius i polítics com Salvador Alemany, president de Saba; Fernando Aleu, expresident de Puig Estats Units; Isak Andic, president de Mango; José Luis Bonet, president de Freixenet; Antonio Brufau, president de Repsol; Juan Manuel Cendoya, vicepresident de Santander España; Marcos Fernández, president d’AC Marca; Bernado Hernández, inversor en Noves Tecnologies; Luis Hernández, president de Renta Corporación; Jordi Hereu, exalcalde de Barcelona; Antonio Llardén, president d’Enagás; Juan Pi Llorens, expresident d’IBM España; Josep Oliu, president de Banco Sabadell; Marc Puig, president de Puig, i Marian Puig, president d’Isdin. 


 

Comparteix a les xarxes:

Notícies

Connectivity Days

La 2a edició dels Connectivity Days de la UVic-UCC acosta les tecnologies immersives a la ciutadania

La conferència performativa “Laringes impossibles: veus més enllà dels límits del cos”, a càrrec de Maria Arnal i Sergio Sánchez-Ramírez, de la Fundació Èpica La Fura dels Baus, Barcelona Supercomputing Center (BSC) i Start + U, va inaugurar dimarts passat, al Paranimf de la Universitat...

D'esquerra a dreta, Xavier Altafaj, Dra. Ángeles García Cazorla, Mireia Olivella i Natalia Alexandra Julià Palacios

L’aminoàcid L-serina mostra la seva eficàcia per tractar pacients amb mutacions dels gens GRIN

Un assaig clínic dut a terme entre l’Institut de Recerca Sant Joan de Déu · Hospital Sant Joan de Déu, l'Institut de Neurociències de la Universitat de Barcelona (UBneuro), l’IDIBAPS i la UVic-UCC, i liderat per la Dra. Àngels Garcia-Cazorla...

Passeig literari

“No creguis res que en vers no entri”: Torelló acull un passeig literari en honor a Segimon Serrallonga

Més d’un centenar de persones van participar el diumenge 14 d’abril en la ruta literària “No creguis res que en vers no entri”, que l’Aula Segimon Serrallonga i l’Ajuntament de Torelló van organitzar en honor a l’escriptor i professor Segimon Serrallonga. Aquest passeig, dut a...

Persona escrivint un formulari

La UVic posa en marxa un nou màster universitari en Recerca Participativa en Salut amb vista al curs vinent

La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) posarà en marxa el curs vinent el nou màster universitari en Recerca Participativa en Salut, una iniciativa innovadora que proporcionarà als professionals de la salut les eines i els coneixements necessaris per aprofundir en...

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte