Nou projecte de pràctiques de la FETCH a Gàmbia

Durant aquest mes de gener la Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes inicia un nou projecte de pràctiques a Gàmbia. Set estudiants de la Facultat (4 del grau de Psicologia, 2 de CAFE i 1 d’Educació Social) viatjaran el 20 de gener al país subsaharià per fer-hi una estada d’entre un mes i dos mesos. Els estudiants visitaran la Universitat de Gàmbia, el Ministeri d’Educació i diferents projectes a la capital del país, Banjul, per després desplaçar-se a Jali, un petit poble de l’interior, a la regió del Kiang West, on faran pràctiques en diverses escoles.

Els objectius de les pràctiques són conèixer i participar en el sistema educatiu gambià, implicar-se en projectes comunitaris del poble de Jali i conviure i adaptar-se a una nova cultura. Les pràctiques es duen a terme en el marc del conveni entre la UVic -UCC i l’associació Abaraka Bake Sant Julià de Vilatorta – Jali.

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta