Tarandeep Singh Mandahar obté la segona Beca Ciutat de Vic

La segona Beca social a l’excel.lència universitària Ciutat de Vic, convocada per l’Ajuntament de Vic, ha estat lliurada avui a l’estudiant d’Enginyeria Biomèdica, Tarandeep Singh Mandahar. És el segon any que Mandahar rep aquesta beca, que li ha lliurat el regidor de Benestar Social i Família, Educació i Hisenda, Àlvar Solà i el rector de la UVic-UCC, Joan Masnou. A l’acte també hi ha assistit el director general de la FUB, Joan Turró, la secretària general, Àngels Crusellas, el gerent; Marc Mussons, i el tutor de l’alumne, Xavier Serra.

Aquesta és una beca que convoca anualment l’Ajuntament de Vic, valorada en 2.500 euros, a la qual poden accedir els estudiants de la UVic residents a la ciutat que tinguin un bon expedient acadèmic i necessitin una empenta econòmica per continuar els estudis. Per Àlvar Solà, “aquesta és una bona manera que té l’Ajuntament de Vic de donar suport a la Universitat, que és la joia de la ciutat”.

Tarandeep Singh Mandahar va néixer a la regió del Panjab (Índia) i instal·lat a Catalunya des dels onze anys, va estudiar a l’Institut La Plana de Vic i actualment estudia 2n curs d’Enginyeria Biomèdica. “Per mi aquesta beca és una ajuda econòmica molt important, però també representa un estímul per voler continuar fent les coses ben fetes”, afirma. Ha agraït a l’Ajuntament de Vic aquest ajut que li permetrà poder estudiar i en un futur “poder tenir la meva pròpia empresa, tot i que encara no sé de què”.

Per la seva banda, el rector Joan Masnou ha agraït la iniciativa de l’Ajuntament de Vic de donar suport als estudiants de la Universitat a aconseguir els seus objectius acadèmics.

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta