Trenta-un premiats en la dinovena edició dels Premis UVic als Millors Treballs de Recerca de Batxillerat

L’Aula Magna de la UVic s’ha omplert avui de gom a gom per acollir l’acte de lliurament dels Premis UVic als Millors Treballs de Recerca de Batxillerat. Aquest certamen, que enguany arriba a la dinovena edició, promou la incorporació dels estudiants de Batxillerat a la formació superior i fomenta la cultura científica i el gust per fer recerca. L’acte ha estat presidit per la secretària general de la UVic-UCC, Àngels Crusellas, i ha comptat amb la presència de representants les institucions que patrocinen els premis: la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Núria Balada; el cap de Comunicació i Màrqueting de Bon Preu, Manel Prat; la gerent de Certis, Noemí Blàzquez; el director d’Eumo_dc, Jordi Cano; i el vicepresident d’Osona Contra el Càncer, Eduard Batiste-Alentorn.

Els premis estan dividits en cinc categories: Premi Bon Preu, dotat amb 2.000 euros, als millors treballs en l’àmbit de les Ciències Socials i Humanitats; Premi Certis, dotat amb 2.000 euros, als millors treballs en l’àmbit de les Ciències; Premi Eumo_dc, dotat amb 2.000 euros, als millors treballs en l’àmbit de les arts; Premi específic Osona contra el Càncer, dotat amb 3.000 euros, i el Premi específic Institut Català de les Dones, dotat amb 1.500 euros, als millors treballs sobre perspectiva de gènere, aportacions de les dones al món dels sabers, prevenció de violències masclistes i igualtat d’oportunitats entre dones i homes. En total es van repartir 10.500 euros en premis.

Aquesta dinovena edició ha rebut un total de 148 treballs, provinents de 114 centres de 34 comarques diferents. En total s’han premiat 31 treballs: 7 en la categoria Bon Preu, 6 en la categoria Certis, 7 en la categoria Eumo_DC, 7 en la categoria Osona Contra el Càncer i 4 en la categoria Institut Català de les Dones.

Aquí trobareu la llista de premiats.

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta