01.01.70

La UVic-UCC i l'Ajuntament signen una addenda al conveni de Casa Convalescència

Publicat per merce.rocafiguera 10 gener 2017

El rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, i l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, han signat avui a l’Ajuntament de Vic una addenda al conveni de col·laboració que ambdues entitats tenen signat per tal de portar a terme les obres de restauració i reconstrucció de la Casa de Convalescència. L’acte de signatura ha comptat amb la presència del director general de la Fundació Universitària Balmes (FUBalmes), Joan Turró, i del director de l’Hospital de la Santa Creu de Vic, Jordi Roca.
En virtut d’aquesta addenda, la Fundació Universitària Balmes compensarà l’Ajuntament per les obres realitzades durant la fase de reforç parcial de la Casa de Convalescència de Vic. Així mateix, l’Ajuntament es compromet a destinar aquests diners a finançar la fase 4, corresponent a les obres de la coberta i façana de l’església de l’Hospital, que ha d’ubicar el futur paranimf de la UVic-UCC.