Els ratpenats. Volant cap al Delta de l'Ebre

Exposició per conèixer els únics mamífers voladors, els ratpenats. Com són, com viuen i amb quins ulls els mirem? L'exposició plasma un breu resum visual tant dels trets anatòmics, com morfològics i  els aspectes relacionats amb la importància que tenen dins l’ecosistema i el seu entorn. Ferran Bertomeu, estudiant del Grau en Biologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC s'encarregarà de fer-ne la visita guiada i l'explicació (consultar dates i horaris).

Responsable

Julita Oliveras, professora i coordinadora del Programa Ciència i Societat de la Facultat de Ciències i Tecnologia.

Facultat de Ciències i Tenologia de la UVic-UCC. Campus Torre dels Frares.

Dates i horaris

Del dilluns 12 al divendres 16 de novembre de 2018, de les 10:35 a les 10:50h

Destinataris

Alumnes de Secundària i Batxillerat, estudiants universitaris interessats en la temàtica o relacionats amb ella.

Objectius

Introduir el curiós món de la quiropterologia perquè molts joves poden aprendre a valorar i aprofitar els recursos que ens aporta el medi on vivim i, a més, descobrir el fantàstic món dels ratpenats.

Idioma d’impartició

Català/castellà

Col·labora

Agrupació de Defensa Vegetal de l'arròs i altres cultius al Delta de l'Ebre, Museu de Granollers Ciències Naturals (Àrea d'investigació en quiròpters), Parc Natural del Delta de l'Ebre.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta