Facilitant la independència: casos pràctics

Aproxima l’estudiant a la realitat que viuen les persones amb diversitat funcional i les seves famílies, les barreres amb què s’enfronten i com desenvolupen les seves capacitats, tot des d’una vessant integradora i emancipadora. Taller pràctic que consisteix a “posar-se en el lloc de l’altre” i trobar solucions a les possibles dificultats en situacions quotidianes amb què es troben les persones amb algun tipus de diversitat funcional.

Què s'hi aprèn? Conèixer i vivenciar com les persones amb discapacitat poden superar les barreres amb què s’enfronten mitjançant l’ús d'adaptacions i fent servir les seves habilitats.
A qui va dirigit Alumnes de batxillerat (arts i humanitats) i de CFGS (sanitat, serveis socioculturals i a la comunitat).
Places 15
Durada 1h
Lloc Laboratoris de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar. Campus Miramarges.
Horari A concretar amb el centre.
Coordinació Estudis de Teràpia Ocupacional.
Responsable Judit Rusiñol.

<< Tornar als tallers

Si tens algun dubte, tenim la resposta