Tranformacció, el poder de transformació social de l’activitat

L’activitat no només té un potencial rehabilitador des del punt de vista de la teràpia ocupacional, sinó que també pot ajudar a la transformació social d’una realitat comunitària poc equitativa o injusta. Conèixer el potencial transformador de l’activitat ens permet aprendre com planificar, dissenyar i dur a terme activitats amb poder de canvi.
Què s'hi aprèn? Es mostren diferents projectes de transformació social duts a terme des dels àmbits de la docència, la recerca i la pràctica clínica dins del grau en teràpia ocupacional de la UVic-UCC.
Assignatures vinculades --
A qui va dirigit Alumnes de batxillerat (arts i humanitats)i de CFGS (sanitat, serveis socioculturals i a la comunitat).
Places 20
Durada 1,5 hores
Lloc Laboratoris de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar. Campus Miramarges
Horari A concretar amb el centre