Ruth S. Contreras participarà al VIII Congreso Internacional Latina de Comunicación Social, a Tenerife

El VIII Congreso Internacional Latina de Comunicación Social té com a eix vertebrador “Del verbo al bit”, i comptarà amb 32 sessions de treball. La taula, “Videojocs, simulacions i entorns virtuals”, estarà coordinada per Ruth S. Contreras Espinosa (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i directora de l’Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment de UVIC-UCC/UAB), Carina González González (Universidad de la Laguna) i José Luis Eguia Gómez (Universitat Politècnica de Catalunya). La taula té com a objectiu ser un punt de trobada entre investigadors, dissenyadors i persones interessades en compartir i discutir recerques que tinguin com a objecte d’estudi el joc digital en totes les seves dimensions teòriques i usos emergents.

El termini per presentar comunicacions per a aquesta taula romandrà obert fins el dilluns 7 de novembre de 2016.

El congrés, organitzat per la Sociedad Latina de Comunicación Social i el Laboratorio de Tecnologías de la Información y Nuevos Análisis (LATINA) de Comunicación, se celebrarà a la Facultat de Ciències de la Informació de la Universidad de La Laguna, a Tenerife (Illes Canàries), entre els dies 2 i 5 de desembre de 2016.

Podeu consultar més informació, en aquest enllaç