Prova de nivell d’anglès per a la mobilitat (PNAM)

Aeroport: pantalla informació sortides de vols d'avió

Prova de nivell d’anglès per a la mobilitat (PNAM)

La PNAM és una prova de nivell lingüístic de llengua anglesa pensada per a l'alumnat que vol participar en algun programa d'intercanvi internacional. Serveix perquè la Universitat de Vic valori si els participants dels programes estan preparats lingüísticament per afrontar-los sense problemes.

Preguntes freqüents

Què es la PNAM?

És una Prova de Nivell d'Anglès per a la Mobilitat (PNAM) per poder participar en un programa de mobilitat.

Qui ha de fer la PNAM?

Aquelles persones que vulguin participar en un programa de mobilitat i no tinguin acreditat de forma reconeguda cap nivell de competència de llengua anglesa.

Qui pot fer la PNAM?

Només estudiants de la UVic i especialment si estan pensant a fer un intercanvi internacional.

Amb la PNAM podré acreditar el meu nivell d'anglès?

No, la PNAM és una prova de caràcter intern, només vàlida a la UVic i que permet determinar el teu nivell de competència.

Quina validesa té el resultat de la PNAM?

El resultat es guarda durant dos cursos acadèmics.

Quin cost té fer la prova?

Cap, és gratuïta per als estudiants de la UVic

Com és la PNAM?

És una prova que avalua l'estudiant en les quatre destreses: reading, writing, listening i speaking.

Aquí pots trobar-ne una descripció detallada.

Quina nota he de treure per superar-la?

Si aconsegueixes un 60% podem dir que estàs en un nivell B2.

Quan la puc fer?

Primera convocatòria:

• El 24 de novembre de 2023 a les 15h.

Segona convocatòria:

• 12 de gener de 2024 a les 11h.

Si suspenc la primera convocatòria em puc presentar a la segona?

No, es fan dues convocatòries per facilitar hores i dates. No és una prova recuperable.

Quan i on m'hi puc matricular?

La convocatòria de l'examen del 24 de novembre 2023 està oberta del 18 d'octubre al 17 de novembre de 2023. Pots fer la matrícula per a aquesta convocatòria de forma on line: matrícula

La convocatòria de l'examen de l'12 de gener de 2024 estarà oberta del 18 d'octubre de 2023 al 4 de gener de 2024. Pots fer la matrícula a aquesta convocatòria de forma on line: matrícula

També t'hi pots matricular presencialment a l'Àrea de Gestió Acadèmica de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, carrer Sagrada Família,7

Si tens algun dubte, tenim la resposta