Vés al contingut

Reconeixement de crèdits d'esports

Són susceptibles de reconeixement acadèmic les activitats esportives universitàries d'acord amb les següents condicions:

1. Haver participat com a mínim dos anys en els Campionats de Catalunya Universitaris amb la UVic (en esports d'equip i/o esports individuals)
  2. Els estudiants que participin en un esport d'equip hauran d'haver assistit a un mínim del 75% del total d'entrenaments i competicions fetes durant el curs acadèmic.

Crèdits

Si es compleixen els requisits i l'avaluació del treball/memòria és "apte", es reconeixeran en concepte d'activitat esportiva universitària 1.5 crèdits RAC per curs als estudiants que hagin participat en esports d'equip, i 1 crèdit RAC per curs als que hagin participat en esports individuals. Els estudiants podran sol·licitar el reconeixement RAC per activitat esportiva una sola vegada durant la titulació.

Luken Hernandez. Estudiant de Fisioteràpia

"He aconseguit 6 crèdits RAC fent el que més m'agrada, competint amb escalada "

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta