Vés al contingut

Col·laboració formativa amb els municipis

Universitat d’Estiu

La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC és l'ocasió per obrir la Universitat a la resta d’agents educatius, per desenvolupar activitats conjuntes amb les entitats de l’entorn i per obrir la Universitat al territori amb cursos i activitats de tota mena i per a una major diversitat d’alumnes.

L’extensió territorial on s’implanten les activitats respon a la voluntat d’acostar la Universitat a diferents localitats, trobar marcs adients per a la col·laboració amb entitats i associacions representatives del territori i poder, alhora, facilitar als ciutadans l’accés a una formació continuada de qualitat.

A més de les ciutats de Vic i Manresa, habitualment es duen a terme activitats a Granollers, Barcelona, Manlleu, Ripoll, Olot, Avinyó, Montserrat i Berga i altres municipis que varien d'una edició a l'altra. Enlloc com a la Universitat d'Estiu no es posa de manifest la voluntat de la UVic-UCC d'ampliar i de projectar l'activitat cultural i formativa que es desenvolupa en el territori.

Curs 2018-2019:
  • Cursos i activitats formatives: 18
  • Institucions participants: 70
  • Municipis participants: 11
  • Estudiants matriculats: 455

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta