Vés al contingut

Màrqueting Estratègic

Titulació

Publicitat i Relacions Públiques

Assignatura

Màrqueting Estratègic

Tipologia

Optativa (OP)

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, tardaespanyolMarta Ruiz Lozano

Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

ODS logo
  • 5. Igualtat de gènere
  • 12. Consum i producció responsables

Traducció automàtica pendent.

Bibliografia

Bàsica

  • Kotler, Philip; Armstrong, Gary (2018). Principios de marketing (17 ed.). Pearson.
  • Kotler, Philip; Armstrong, Gary (2018). Principios de marketing. Recuperat de https://ucercatot.uvic-ucc.cat/view/action/uresolver.do?operation=resolveService&package_service_id=355146810006718&institutionId=6718&customerId=6705

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte