La informació d'aquest apartat correspon al curs acadèmic 2024-2025
Titulació
Publicitat i Relacions Públiques
Assignatura
Màrqueting Estratègic
Tipologia
Optativa (OP)
Crèdits
6,0
Semestre
1r
Grup | Llengua d'impartició | Professorat |
---|---|---|
G15, presencial, tarda | espanyol | Marta Ruiz Lozano |
Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)
- 5. Igualtat de gènere
- 12. Consum i producció responsables
Traducció automàtica pendent.
Bibliografia
Bàsica
- Kotler, Philip; Armstrong, Gary (2018). Principios de marketing (17 ed.). Pearson.
- Kotler, Philip; Armstrong, Gary (2018). Principios de marketing. Recuperat de https://ucercatot.uvic-ucc.cat/view/action/uresolver.do?operation=resolveService&package_service_id=355146810006718&institutionId=6718&customerId=6705
Complementària
El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.