Inscripcions Setmana de la Ciència

Indicar el curs dels alumnes que vindran a realitzat l'activitat
(En cas que hi hagi més d’una sessió programada indicar la data i l’hora en què vol inscriure’s, en cas que hi hagi una única sessió indicar ÚNICA)
(En cas que es vulgui inscriure un grup no es poden superar les places disponibles per activitat/sessió. En el cas dels centres docents indicar el curs dels alumnes que assistiran a l'activitat)
(En cas que s’inscrigui un grup/classe indicar el nombre docents/tutors acompanyants)
Condicions generals*
Rebré una notificació per correu electrònic amb la confirmació la inscripció. En cas contrari, em posaré en contacte amb la Unitat de Divulgació Científica enviant un mail a udivulga@uvic.cat
Vols rebre més informació? *

• El responsable del tractament de les dades és la Fundació Universitària Balmes, titular de la UVic-UCC.
  • La finalitat és oferir el servei per a l’organització i informació de l’oferta docent, de serveis, així com altres iniciatives de promoció i/o campanyes publicitàries de la UVic-UCC.
  • Les dades es tractaran sobre la base del consentiment de la persona per a l’organització i informació de l’oferta docent, de serveis, així com altres iniciatives de promoció i/o campanyes publicitàries de la Universitat.
  • Es comunicaran únicament als centres amb els quals la UVic-UCC hagi convingut l’organització dels estudis que us interessen.
  • En qualsevol moment podreu exercir els drets a accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la limitació del tractament o bé oposar-vos-hi.
  • Podeu consultar informació addicional sobre protecció de dades.

Si tens algun dubte, tenim la resposta