Vés al contingut

Beneficis de publicar els treballs en obert

Un cop finalitzat tot el procés d'avaluació dels treballs, aquests poden ser dipositats en obert al RIUVic*.

Per què dipositar el treball al RIUVic? Quins beneficis us ofereix ?

Si diposites el teu treball al RIUVic obtindràs els avantatges següents:

• Més visibilitat.
  • Divulgació de la teva investigació.
  • Valor afegit al teu currículum.
  • Immediatesa: accedir al vostre treball a través del RIUVic és més ràpid i directe.
  • Més garantia de preservació. Dipositar un treball en un repositori institucional et dóna un enllaç/URL permanent al qual podràs accedir sempre.

*RIUVic, Repositori Institucional de la Universitat de Vic, és el portal d’accés obert al coneixement generat per l’activitat de la comunitat universitària de la UVic.

El RIUVic inclou una col·lecció específica per als treballs de l'alumnat. La publicació del teu treball al Repositori dependrà dels criteris establerts per cada centre i del fet que tu ho autoritzis. En cas contrari, només es podran consultar les dades bàsiques: autor, títol, director, data de lectura, titulació, etc., però no es podrà accedir al text complet.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta